Work and Travel
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 60 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Air Terminal Gifts Salt Lake City

  1. #1
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    29
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Air Terminal Gifts Salt Lake City

    arkadaşlar ben geçen yıl wat programına katılmış olup 2010 da ikinci kez katılıyorum.Şirketimden bugün bu iş teklifi geldi fakat daha karar veremedim.Burası Utah'da havaalanı.Daha önce bu işte ve burada çalışanlar varsa buraya yazarlarsa sevinirim.İkinci kez olduğu için daha dikkatli davranmak istiyorum.

  2. #2
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    İş ayrıntıları neler?

    Salt Lake City genel olarak sessiz sakin bir yer.
    Toplu taşıma yok denecek kadar az, konaklama oldukça ucuz.
    İnsanların en büyük aktivitesi Lagoon'a gelmek
    Haftalık 60 saat civarı sağlıyorsa işveren iş kabul edilebilir.

  3. #3
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    29
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    iş havaalanındaki dükkanlarda satış yapmayla ilgili.Haftalık en az 32 saat veriyolar.Fakat öğlen saat 12:30 a kadar saati 8 dolar 12:30 dan sonra 8.5 dolar.Salt Lake City hakkında bir bilgim yok fakat ben de Lagoon için şirketten istekte bulundum.Ben de Lagoon'da çalışmak istiyorum aslında.Geçen yıl Louisiana'da berbat bir yaz geçirdim biraz daha iyisi olsun istiyorum.

  4. #4
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    Şirkete ben sana 32 saat vereyim deseydin

    30 saate ancak hayatını amorti edebilirsin ,
    yanında götürdüğün harçlıklarınla da 5 gün travel yaparsın Las Vegas'a ,
    sonra da arkana baka baka dönersin

  5. #5
    Site Yöneticisi break - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    5.193
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    Orada calisan arkadaslar vardi haftalik programi belli calisiyorlardi. 32 'den fazla olur diye tahmin ediyorum. Off gunlerinde calisma imkanin olursa haftalik 45-50 olur.
    # Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

    # Internship in Israel: 2011 ...

    # MSc. and I. Europe Trip: 2012 ...

    # Retired Worker & Traveler: 2013 ...

    # Maldive Island: 2016

    # II. Europe Trip: 2017

  6. #6
    Site Yöneticisi
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    5.415
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    2 sene evvel parka gelenler vardi havalimaninda calisiyorlardi bana 40 saat civari calistiklarini soylemislerdi... orda tip olan isler varmis onlar iyi kazaniyorlarmis... oyle duymustum 2 sene evveldi ama ne degisti bilmiyorum...(2008 yazi)

  7. #7
    Site Yöneticisi break - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    5.193
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    Evet Oxgur aynisini bende 2009 yilinda duydum .
    # Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

    # Internship in Israel: 2011 ...

    # MSc. and I. Europe Trip: 2012 ...

    # Retired Worker & Traveler: 2013 ...

    # Maldive Island: 2016

    # II. Europe Trip: 2017

  8. #8
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    29
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    tip olan işler derken nelerden bahsettin örnek verebilirmisin?Ben daha önce Mc Donalds da çalıştım ama bu kez Lagoon olsun die istiyorum.Şartlarını yazarmısın acaba oraya girebilmenin şirkete söyledim bir öğrencieri çok uğraşmış da.

  9. #9
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    Alıntı fatihhmutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tip olan işler derken nelerden bahsettin örnek verebilirmisin?Ben daha önce Mc Donalds da çalıştım ama bu kez Lagoon olsun die istiyorum.Şartlarını yazarmısın acaba oraya girebilmenin şirkete söyledim bir öğrencieri çok uğraşmış da.
    Garsonluk , vallet lik gibi işlerde bahşiş usulü çalışılır genelde.
    Lagoon'a gelmen için intraxla çalışan bir şirket vasıtasıyla programa katılman gerekiyor.

    Burada uğraşması gereken öğrenci değil şirkettir !

  10. #10
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    29
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    ben global visions ile gidiyorum bu kez daha önceki Olc Turkey idi.Bu şirket uygunmudur dediğin olay için

  11. #11
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    Alıntı fatihhmutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben global visions ile gidiyorum bu kez daha önceki Olc Turkey idi.Bu şirket uygunmudur dediğin olay için
    Kayıt yaptırdıysan hayırlı olsun öncelikle.
    Global vizyon da intraxla çalışıyor.

    Sana tavsiyem o şirkete evrakların gelmeden önce ön kayıt ücreti dışında para vermemen.
    Şubatta başvurup haziranda ds'in gelebilir, sonra haziranda uçak biletine son anda aldığın için 200 dolar pahalıya alırsın.
    Oraya gidince tüm ilişiğin kesilmiştir şirketle , son 1 ay kala resim çekin gelince şirkete getirin tarzı mail atabilirler.
    Dönüş tarihin kesin değilse 40 ile 80 euro arasında bir parayı hazırla ,
    geçen sene globalden giden tüm arkadaşlar verdi bu parayı

    Daha önce gidenlerle konuşmadan da kesinlikle bir işe kayıt yaptırma.
    Zira bu şirketin san diegoya pedicab için gönderdiği şirket kapalıymış

  12. #12
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    29
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    bunları öğrenmem iyi oldu da o 40 ile 80 euro arası para neyin nesi?sence kesin dönüş tarihli bilet mi alayım yoksa açık bilet mi yaptırayım?Ben geçen yıl böyle sormadan kimseye gittim başvurdum bir çok sorun yaşadım.Bu yüzden öğrenmek istiyorum bana o şirketle gidip te çok memnun kalan arkadaşların varsa o işlerden bahsedebilirmisin?

  13. #13
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    Alıntı fatihhmutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunları öğrenmem iyi oldu da o 40 ile 80 euro arası para neyin nesi?sence kesin dönüş tarihli bilet mi alayım yoksa açık bilet mi yaptırayım?Ben geçen yıl böyle sormadan kimseye gittim başvurdum bir çok sorun yaşadım.Bu yüzden öğrenmek istiyorum bana o şirketle gidip te çok memnun kalan arkadaşların varsa o işlerden bahsedebilirmisin?
    Açık bilet alıyorsun ancak yine de o parayı alıyorlar senden tarhi değiştirmek istediğinde.
    Tarih değiştirmek istiyorsan 1 ay önceden mail atmaya başlaman lazım tabi

    Benim globalden gidip de memnun olan hiç arkadaşım yok malesef,
    arkadaşlardan duyduğum kadarıyla işi tamamen ticari gören bir firma.
    Kayıt yaptırmadıysan en azından 5-6 şirketle yüzyüze gidip görüşmeni tavsiye ediyorum.

    Unutmadan sana cenneti vaadeden , herşeyi sorunsuz anlatan şirketlerden kork
    Mesela Taksim meydanının tam karşısında bir firmayla görüşmeye gitmiştim ,
    job offerda 32 saat yazıyordu işin için , danışman sen rahat ol 60 saati bulur diyince hemen uzaklaşmıştım o şirketten


    Bu arada bu başlık altında şrket adı vermek ne kadar doğru bilmiyorum ,
    eğer yasaksa mod arkadşalardan özür diliyorum.

  14. #14
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    29
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    keşke yazılmadann önce biraz araştırsaymışım.yine berbat bir yaz geçirmeyiz inşaallah.

  15. #15
    Site Yöneticisi
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    5.415
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    Alıntı n3co_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Unutmadan sana cenneti vaadeden , herşeyi sorunsuz anlatan şirketlerden kork
    Mesela Taksim meydanının tam karşısında bir firmayla görüşmeye gitmiştim ,
    job offerda 32 saat yazıyordu işin için , danışman sen rahat ol 60 saati bulur diyince hemen uzaklaşmıştım o şirketten.
    neco unutma ki lagoon icin de 40 saat yaziyor is sozlesmelerinde ama 90 saat calistim dedin sen yani o sirket dogruyu soylemis olabilir. bazi isverenler calistiracaklari saatleri dusuk yaziyorlar is sozlesmelerinde..

  16. #16
    Site Yöneticisi
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    5.415
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    Alıntı fatihhmutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    keşke yazılmadann önce biraz araştırsaymışım.yine berbat bir yaz geçirmeyiz inşaallah.
    fatih kardesim her sirketle ilgili sikinti yasayanlar var. senin gittigin sirketle 2 senedir gidip sorun yasamayan arkadasim da var benim icin rahat olsun. is secimini iiyi yap iyi arastirip yap is secimini. bilet alirken de sakin sirkete birakmayin genelde daha uygun kosullarda bulabilirsiniz kendiniz arastirirsaniz.

  17. #17
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    Alıntı ozgursum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neco unutma ki lagoon icin de 40 saat yaziyor is sozlesmelerinde ama 90 saat calistim dedin sen yani o sirket dogruyu soylemis olabilir. bazi isverenler calistiracaklari saatleri dusuk yaziyorlar is sozlesmelerinde..
    İş Gatlinburgdaki Hardrock Cafeydi.
    Tarihleri bana uyuyor diye araştırmıştım onu ama 32 saati pek geçemiyormuşsun.

    Herkes 90 saat çalışamaz , o biraz bireysel yetenek
    Timecard da 5 tane iş oluyordu bende

  18. #18
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    Alıntı fatihhmutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    keşke yazılmadann önce biraz araştırsaymışım.yine berbat bir yaz geçirmeyiz inşaallah.
    Bu saatten sonra üzülmenin faydası yok.
    Umarım sorun yaşamadan bir wat süreci atlatırsın.
    Ama sana önerim dikkatli olman,
    kayıt için eksik verdiğin 200-300 doları farklı yollarla çıkartmasınlar.

  19. #19
    Site Yöneticisi break - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    5.193
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    Alıntı fatihhmutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tip olan işler derken nelerden bahsettin örnek verebilirmisin?Ben daha önce Mc Donalds da çalıştım ama bu kez Lagoon olsun die istiyorum.Şartlarını yazarmısın acaba oraya girebilmenin şirkete söyledim bir öğrencieri çok uğraşmış da.
    Global Vizyinla gelenler ucak bileti icin 800 Euro vermisler, kesinlik sana onerim biletini kendin almandir. Ben kendim buldum 600 Euro verdim. Ucak bileti icin ; ekobilet.com goz atabilirsin iyi fiyatlar var detayli seceneklerden giden kisiyi ogrenci olarak sec.
    # Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

    # Internship in Israel: 2011 ...

    # MSc. and I. Europe Trip: 2012 ...

    # Retired Worker & Traveler: 2013 ...

    # Maldive Island: 2016

    # II. Europe Trip: 2017

  20. #20
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    29
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    arkadaşlar teşekkür ederim önerileriniz için ozgur kardeşim içimi rahatlattın biraz.Ben geçen yıl uçak biletimi kendim aldım 773 euro verdim roma aktarmalı allitalia ile oradan delta idi gidiş ve dönüş te new york aktarmalı idi yine delta ile.bana önerebileceğiniz biş varsa yazın lütfen arkadaşlar 103 gün amerikada kalmış ve de sürekli evde oturarak dönmüş biri olarak güzel yerlerden birine gidip gezip eğlenmek istiyorum.Fikirleriniz umarım bana yardımcı olacaktır.teşekkürler.

  21. #21
    Site Yöneticisi
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    5.415
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    arkadasim iki secenek var gezmek icin ya cok guzel yerlerde calisip sonrasinda pek travel yapmadan alisveris yapmadan donersin .. ya da kucuk yerlerde calisip para biriktirir sonra 15-20 gun travel yapar donersin bunu dusun..

  22. #22
    Site Yöneticisi break - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    5.193
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    Ama Salt Lake icin araba sart! Bu sene gidersem alacagim birkac kisi ile. Ama araban olmazsa Las Vegas ve California yeter!
    # Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

    # Internship in Israel: 2011 ...

    # MSc. and I. Europe Trip: 2012 ...

    # Retired Worker & Traveler: 2013 ...

    # Maldive Island: 2016

    # II. Europe Trip: 2017

  23. #23
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    Alıntı break Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama Salt Lake icin araba sart! Bu sene gidersem alacagim birkac kisi ile. Ama araban olmazsa Las Vegas ve California yeter!
    Aynen katılıyorum.
    Ama bu sefer iki kişi araba almayı planlıyorum ben.
    Bizimki gibi bir araba alıp ,
    arkada koltukları yatırdığın takdirde travelda konaklama masrafından kurtarırsın

  24. #24
    Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    1.147
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    Alıntı fatihhmutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar teşekkür ederim önerileriniz için ozgur kardeşim içimi rahatlattın biraz.Ben geçen yıl uçak biletimi kendim aldım 773 euro verdim roma aktarmalı allitalia ile oradan delta idi gidiş ve dönüş te new york aktarmalı idi yine delta ile.bana önerebileceğiniz biş varsa yazın lütfen arkadaşlar 103 gün amerikada kalmış ve de sürekli evde oturarak dönmüş biri olarak güzel yerlerden birine gidip gezip eğlenmek istiyorum.Fikirleriniz umarım bana yardımcı olacaktır.teşekkürler.

    orlando ve miamiyi gezmen için tavsiye ederim
    orlandoya uçakla inersin genelde 150dolar oluyor her yerden
    ordan miamiye otobusle 25dolara geçersin
    miamiden de uçakla 100dolara new york
    ben öyle yaptım ve çok da memnun kaldım
    orlandoda days inn international drive'da kaldım geceliği 24dolardı
    miamide venezia hotelde kaldım geceliği 40dolardı
    hani toplam sana tutarı 600dolar bile olmaz ama unutamayacağın bi tatil yaparsın zira orlandodaki outletlerde inanamayacağın fiyatlara marka ürünler alabilirsin hediye için

    globale gelecek olursak
    allah onların belasını verecek
    ben de onlarla gittim ve bin pişmanım
    eğer amerikadan mutlu döndüysem tamamen kendi çabalarımla travel kısmını iyi yaptığım için dönmüşümdür.
    zaten atatürk havalimanında uçağa bindikten sonra globali unut.

    bir tavsiye daha ben geçen sene bu zamanlar kayıt yaptırmıştım ve ocakta işi seçtim şubatta vize görüşmesine gittim ds formum mayısta geldi vizem haziranda geldi vizem gelince işim iptal oldu tam da finallerimin olduğu zamandı. moral motivasyon sıfır sınavlara girdim ve beni lanet olası mississippiye gönderdiler
    gönderdiler diyorum çünkü başka seçenek sunmadılar direk ya bunu seçersin ya da iptal ederiz dediler
    cevabım allah belanızı verecek oldu tavsiyem de şu benim gibi 10larcası böyle oldu benim bildiğim
    bilmediklerimle beraber belki yüzlercesi
    göstermelik gibi bir işi önüne koyuyorlar sonra iptal edip saçma sapan işlere gönderiyolar
    ben new england isterken mississipiyie gönderdiler ben hotel isterken mcdonaldsa gönderdiler düşün yani
    neyse sen eğer iş seçersen güvenme hiç o işe kafanı da takma işi oluruna bırak yoksa
    için kararmasın bu yazdıklarımdan sonra ama globale güvenme hiçbir konuda
    Konu hellguard tarafından (15-11-2009 Saat 02:25 PM ) değiştirilmiştir.

  25. #25
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    hellguard ...

    sen mcdonalds dan değil şirketten yana mağdursun.
    32 saat olduğunu bile bile oraya gitsen bu kadar sitem etmezdin en azından.

    dönünce yasal işlem başlattın mı global'e karşı?

  26. #26
    Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    1.147
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    adamlar işlerin yolunu biliyorlar herşeye bi kılıf buluyorlar
    bi sonuç çıkacağını sanmıyorum çünkü onlar bana programı iptal etme seçeneği sundular mcdonalds yerine ve ben kabul etmedim

  27. #27
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    29
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    beni geçen gün aradılar ve salt lake airportta çalışabileceğim bir iş önerdiler ve bu işi seçmemi tavsiye ettiler fakat ben nereye gideceğim ve ne yapacağım konusunda o kadar kararsızımki acaba erkenden iptal mi etsem die düşünüyorum en fazla 250 dolarım yanar.Ama ne yazıkki oraya gidip gerçekleştirmek istediğim bir planım var.yüksek lisanstayım ve ing makale yazmak istiyorum.sırf bu yüzden 2.kez başvurdum ama inanın hiç gözüm kesmiyor tekrar gitmeye oralara.

  28. #28
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    29
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Company: Air Terminal Gifts Salt Lake City
    Position: Sales Assistant Male
    Start Date: 01.06.2010 - 18.06.2010
    End Date: 10.09.2010 - 30.09.2010
    Region:
    English Level: Advanced
    Gender Preference: Male
    Housing: Male
    Second Job Possible? Yes
    Pay Rate: $8.00 per hour for morning shifts and $8.50 per hour for shifts starting after 12:30 pm.
    Tips and Other Comp: Not Guaranteed
    Job
    Job Number: 49130
    Job Require
    ments:
    PARTICIPANTS WILL NEED TO BRING TWO FORMS OF ID TO RECEIVE THEIR
    SECURITY CLEARANCE FROM THE AIRPORT, YOUR PASSPORT WILL BE ONE FORM
    AND A STUDENT ID IS SUGGESTED AS ANOTHER FORM. Participants must be able to
    speak and understand advanced English to be able to converse with customers. Participants must
    have knowledge of US currency. Participants must be upbeat and have an out going personality
    with a great attitude. Must be able to stand for at least 8 hours and do light lifting of 10 pounds.
    Possible to
    move within
    company?
    Additional
    info:
    Compensation
    Pay Rate: $8.00 per hour for morning shifts and $8.50 per hour for shifts starting after 12:30 pm.
    Tips and other
    comp:
    Not Guaranteed
    E x p e c t e d
    M i n i m u m
    Hours:
    32
    E s t i m a t e d
    overtime:
    None
    E x p e c t e d
    schedule:
    Your Schedule will be assigned upon arrival. You can expect to work 5 days per week, 7 to 8
    hours per day. Days of the week and times of day will vary.
    Second Job
    Possible?
    true
    Second Job
    Notes:
    There is a possibility of second job opportunities in the area. Participants must remember that
    their first commitment is to Air Terminal Gifts and a second job must not interfere with their
    responsibility to Air Terminal.
    Meal Discounts: 20% to 30% in deli's and stores.
    Housing
    Housing: Required
    H o u s i n g
    Information:
    Your Employer will provide Hotel/Efficiency Apartment style housing. You must live in the
    Employer provided housing to be employed with Air Terminal Gifts
    H o u s i n g
    costs:
    Housing cost are $395.00 per month which will be deducted directly from your paychecks.
    A d d i t i o n a l
    costs:
    No additional housing cost. The $395.00 per month covers all cost of housing.
    H o u s i n g
    features:
    Housing is in Candlewood Suites hotel fully furnished and includes all utilities. All rooms have
    a fully equipped kitchen. There is also on site laundry facilities available.
    Transportation To and From Work:
    Participants will be required to take the Public Bus to and from work, with the acceptation of
    Sundays when the Public Bus does operate then you will be required to take a Taxi. Your
    Employer will work your schedule around the bus schedule.
    Other
    Reporting Instructions: 2-5 days, participants must receive Airport Security clearance and badge before
    they can start to work. Participants will need to forms of ID to receive security
    clearance.
    Estimated days from arrival
    before starting work:
    2-5 days, participants must receive Airport Security clearance and badge before
    they can start to work. Participants will need to forms of ID to receive security
    clearance.

  29. #29
    Uçuşa Hazır Watçı
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    116
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    Arkadaşlar şu lagoon da 90 SAAT çalıştım diyorsunuz bu kadar para düşünüyorsanız ALASKA ya gitseydiniz yazık günah bende çalıştım 70 saati de geçmiştir.Ama sizin tek amacınız para mıydı oraya giderken? Bir yerde amele olarak çalışsaydınız daha verimli olurdu!!!

  30. #30
    Uçuşa Hazır Watçı
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    116
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    Alıntı ozgursum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatih kardesim her sirketle ilgili sikinti yasayanlar var. senin gittigin sirketle 2 senedir gidip sorun yasamayan arkadasim da var benim icin rahat olsun. is secimini iiyi yap iyi arastirip yap is secimini. bilet alirken de sakin sirkete birakmayin genelde daha uygun kosullarda bulabilirsiniz kendiniz arastirirsaniz.

    Kardeş eger bir hava yolu firmasında tanıdıgın varsa tabi ki kendin alman daha mantıklı ama hiç bir şey bilmiyorsan işte bu sefer şirket avantajlı konuma geçiyor...Çünkü olduda bilet tarihlerini degiştirmek zorunda kaldın ve ingilizcen de iyi seviyede degilse çok sıkıntıya düşersin...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. @break (Salt Lake City/UTAH)
    Konu Sahibi break Forum TW Arşiv
    Cevap: 16
    Son Mesaj : 24-06-2009, 05:21 PM
  2. 1 Temmuz--> KLM -->Salt Lake City
    Konu Sahibi Bellagio Forum Ne zaman uçuyoruz? (2009)
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 20-06-2009, 05:38 PM
  3. Salt Lake City,Utah
    Konu Sahibi borders Forum Diğer Eyaletler
    Cevap: 42
    Son Mesaj : 06-05-2009, 10:54 AM
  4. salt lake city airserv rezaleti.. :@
    Konu Sahibi osmanagabjk Forum TW Arşiv
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 30-06-2008, 09:36 AM
  5. Salt Lake City havaalanından Greyhound'a
    Konu Sahibi ocean Forum Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası)
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 24-05-2008, 04:26 PM

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •