Work and Travel
Toplam 14 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 14 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Work and Travel Masraf Cizelgesi

  1. #1
    BannedUser
    Guest

    Standart Work and Travel Masraf Cizelgesi

    İhtiyac geregi yazma hissi duydum sabahın bu saatinde. Burada yazılanlar ne minimum ne de maximum değil bu programın normal olması gereken miktarda yazılmıstır. Tek tek acıklayarak yazacagım. Cizelge yazdım ama bisey cizmedim

    1. Sirket Ucreti : Sezon bası ındırımlerı harıc normal sezonda sirket ucreti 1300*1450 dolar arasıdır. Bunun ustunde ve altında fiyatlarla kayıt olmak cokta dogru değil olması gereken fiyat aralıgı bu sponrsorumuz cok guclu tarzı boyalı sozlere gerek yok goruyoruz guclerini. Bunun karsılıgı olarak sirketiniz size iş bulup ve vize surecinde yardımcı olmak zorundadır. Eger DS belgeniz gelmemissi paranızı kesintisiz iade almak hakkınız eger sozlesmede boyle bir madde yoksa koydurun. On kaydınızı yakmayın.

    2. Sevis Ucreti : Sevis Amerikan hükümetine odenir. Sirketiniz tarafından yatırılır. 35 dolardır bunu da sirketinize verirsiniz. Sirket ucretine ek olarak.

    3. Pin Ucreti : Amerikan Konsoloslugunda vizeye girmeniz icin Isbanka yatırılır bunu ister kendiniz yatırın ister sirketinize verin. Bence sirkete vermek daha iyi ugrasmanıza gerek yok tutarı 20 dolar.

    4. Randevu Ucreti : Amerikan Konsoloslugunun TEB Bankası hesabına sizin tarafınızdan yatırılır 140 dolardır. Bunun ıslak imzalı nushası alınmalıdır. Vize gorusmesinde yanınızda olmalı.

    5. Pasaport Defter Parası : Sirket size pasaport harc muafiyet belgesi vermeli onu once okula sonra vergi dairesine goturup onaylatmalısınız. Bu sayede harctan kurtulursunun. Ama 62.5 lira defter parası Ziraat Bankasına yatırılır. Alınan dekontla emniyete gidilir.

    6.UPS Kargo : Konsolosluk icinde vizeyi aldıgınızda sizi icerde bulunan UPS kargoya gonderirler 15 lira

    7. Ucak Bileti : Vizeyi aldınız. Ucak bileti eger donus tarihiniz belli degilse internet sitelerinden alınmamalı. Acentalara sorulmalı. Ya da sirketinizin verdigi bilet fiyatlarının uygunlugu arastırılıp uygunsa sirketten alınmalı. Bunun belirli bir kıstası yok gidilecek yere gore 600-1500 dolar arası degısır.

    8. Cep Harclıgı : Bu da maası haftalık ve aylık almanıza yada depozito verecekseniz ev icin degisir. Depozito veriyorsanız ve aylık alacaksanız en az yanınızda 800 dolar olmalı. Haftalık alanlara ve konaklaması olanlara 300 dolar bile yeter. Ayrıca havaalanından gideceginiz yere ulasımı siz saglıyorsanız o da hesaba katılmalı.


    Ivır zıvır varda yazmadım diger illerden gelenlerin yol masrafları falan gibi
    Konu BannedUser tarafından (16-03-2012 Saat 05:14 PM ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Araştırmacı Watçı
    Üyelik tarihi
    Feb 2012
    Mesajlar
    85
    Tecrübe Puanı
    14

    Standart

    Gayet faydalı, teşekkürler.

  3. #3
    Araştırmacı Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    57
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart

    Gitmeyi düşünüp olayın sadece şirket parası ve uçak bileti parası olduğunu zannedenler için güzel ve aydınlatıcı bir paylaşım teşekkür

  4. #4
    Hayalperest Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    paylaşım için teşekkürler çok faydalı=)

  5. #5
    Araştırmacı Watçı
    Üyelik tarihi
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Mesajlar
    56
    Tecrübe Puanı
    14

    Standart

    üşenmeden bunları bizimle paylaştığın için teşekkürler

  6. #6
    Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Jan 2011
    Mesajlar
    1.392
    Tecrübe Puanı
    34

    Standart

    Alıntı makroklima Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eger DS belgeniz gelmemissi paranızı kesintisiz iade almak hakkınız eger sozlesmede boyle bir madde yoksa koydurun. On kaydınızı yakmayın.
    Bunu çoğu şirket yapmaz diye düşünüyorum..Tabi yaptırılırsa öğrenci adına çok büyük bişey ama bence böyle bi madde için belirli bi tarih eklenmeli.Tabi başvurduğun tarihe ve Haziran ayına kadar kalan süreye göre belirlenmeli..Yoksa danışman firmayıda zora sokabilir sebepsiz iptal etme durumları.Tamam bazı şirketler,hatta şirketin bazı şubeleri öğrenciyi mağdur edebiliyor ancak işini düzgün yapan şirketlerde var.Danışman şirket bazı iler için yazışmlara yapıyolar işleri ayarlatıyolar öğrencinin isteğine ve ingilizce seviyesine göre sonra öğrenci birdenbire saat ücreti iyi olan bi iş başka şirkette varmış deyip ayrılırsa buda şirketi olumsuz etkiler..Ben bunu diyorum ama zamanında bende bu maddeyi eklettimama keyfi sebeple ayrılmayacağımı şirket danışmanları bildiği için bu maddeyi eklemişlerdi.Yani ortayolu bulmak gerekiyor.Mesela ön kayıt ücreti 250 değilde 50-100 dolar gibi bi miktar olsa daha iyi olur diye düşünüyorum..

    Bu arada detaylı hesap çizelgesi için teşerkkürler,kaçırılan detayları iyi vurguluyor

  7. #7
    Hayalperest Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Mesajlar
    4
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Bunun dışında ek masraf vermiycem dimi?Cep harçlığı için 1000$ nasıldır?

  8. #8
    Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Jan 2011
    Mesajlar
    1.392
    Tecrübe Puanı
    34

    Standart

    Alıntı GrkmOkr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunun dışında ek masraf vermiycem dimi?Cep harçlığı için 1000$ nasıldır?
    Eğer bütçen ugunsa yanına al tabi ne olur ne olmaz..İlk mesajda belirtilmiş vizeye git gel msarafları filan var ama herkes için ortak değil tabi o masraflar (İstanbul ve Ankarada oturanlar için).Birde istanbul dışıysa wat adayı,kendi şehri ve İstanbul arası uçak parasınıda göz önünde bulundurmalı..

  9. #9
    BannedUser
    Guest

    Standart

    Alıntı GrkmOkr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunun dışında ek masraf vermiycem dimi?Cep harçlığı için 1000$ nasıldır?
    1000 dolar iyi cok bile...

  10. #10
    BannedUser
    Guest

    Standart

    Bu arada gorkem nereye gideceksin..

  11. #11
    Deneyimli Watçı
    Üyelik tarihi
    Jan 2012
    Mesajlar
    218
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart

    UPS 15 TL OLMUŞ ONU DA DÜZELTELİM.Ayrıca biraz geç kalarak 3000 liraya kayıt oldum bu da sanırım biraz yüksek bir rakam

  12. #12
    BannedUser
    Guest

    Standart

    Alıntı Username Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    UPS 15 TL OLMUŞ ONU DA DÜZELTELİM.Ayrıca biraz geç kalarak 3000 liraya kayıt oldum bu da sanırım biraz yüksek bir rakam
    Düzelltim haklısın orada vermeyen arkadaslar icin 18 lira ama.

  13. #13
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Mesajlar
    32
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    peki aylık konaklama harıcındekı yeme içme masrafları ne kdr olur chicago olarka bilen varsa daha iyi olur ?

  14. #14
    Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Jan 2011
    Mesajlar
    1.392
    Tecrübe Puanı
    34

    Standart

    Masraf ortalama haftalık 20-100 dolar arası değişir sana bağlı.Forumda konusu açılmıştı daha önce bi araştır istersen detaylıca tartışıldı bu konu.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. work and travel nedir...
    Konu Sahibi stephen Forum TW Arşiv
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 08-03-2009, 12:24 PM
  2. Work and Travel Rehberi_2
    Konu Sahibi watken Forum Work and Travel Önemli Bilgi Arşivi
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 10-12-2008, 06:22 PM
  3. Work and Travel Rehberi_1
    Konu Sahibi watken Forum Work and Travel Önemli Bilgi Arşivi
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 10-12-2008, 06:18 PM
  4. Cevap: 41
    Son Mesaj : 11-08-2008, 06:09 PM
  5. After Work = Travel
    Konu Sahibi MaJ Forum TW Arşiv
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 23-03-2008, 07:22 PM

Bu Konuyu Okuyan Üye(ler) : 0

Şu anda listelenecek üye yok.

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •