Toplam 11 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 11 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: I-94 Nedir ? Yenir mi

BannedUser

Thumbs up I-94 Nedir ? Yenir mi

bu yenmez arkadaşlar ı-94 uçakta dağıtılan bir karttır iki bölümden oluşur yaklaşık 10 cm e 20 cm ebadındadır. bu form dolduktan sonra uçakta sizde kalır inişte gümrük polisi üst kısmı alıp alttaki tırtıklı kısmı koparıp size verir. bu kopan kısmı polis pasaporta zımbalar o unutursa sizin hatırlatmanız lazım yoksa sınırdışı vınnn. bu en önemli belgedir neden ? anlatayım ds-2019 ve pasaport yeniden çıkar ve bu belgenin çıkması en az 2 ay sürer belki dönerken farkedersiniz ama o kagıt pasaportunuzda olmadığından uçağa binemezsiniz ve bilet yanar orda 2 ay kalırsınız aman o kağıdı kaybetmeyin ayrıca numarasını bi yere kaydedin saygılar

sorulara cevap verilir

turkishwat inc. shinoda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2006
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

bravo makro işte böyle, bu yazını forumun baş köşesine yani Work and Travel Önemli Bilgi Arşivine kaydırıyorum
    admin (at) turkishwat.net

BannedUser

Standart

I-94 beyaz renkli eğer şüphelendiğiniz bişey var sa hostesten yardım isteyin

Uzman Watçı
    Üyelik tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

okadaeda dert etmeyin 1-94 unuzu kaybettiniz diye havalaninda sizi alikoymazlar yani

cunku gecen sene ben onu evde unutmustum ne soran oldu havalaninda nede beni alikoydular

i-94 yasal olarak amerikada ne kadar kalacaginizi gosterir...i-94 tarihini gecirirseniz bir dahaki sefere vize almaniz zorlasir.ayrica 3 aydan fazla gecirsenizde 10 yil amerikaya giriste ban alabilirsniz
    onur

Profesyonel Watçı
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Yaş
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

Alıntı makroklima Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu yenmez arkadaşlar ı-94 uçakta dağıtılan bir karttır iki bölümden oluşur yaklaşık 10 cm e 20 cm ebadındadır. bu form dolduktan sonra uçakta sizde kalır inişte gümrük polisi üst kısmı alıp alttaki tırtıklı kısmı koparıp size verir. bu kopan kısmı polis pasaporta zımbalar o unutursa sizin hatırlatmanız lazım yoksa sınırdışı vınnn. bu en önemli belgedir neden ? anlatayım ds-2019 ve pasaport yeniden çıkar ve bu belgenin çıkması en az 2 ay sürer belki dönerken farkedersiniz ama o kagıt pasaportunuzda olmadığından uçağa binemezsiniz ve bilet yanar orda 2 ay kalırsınız aman o kağıdı kaybetmeyin ayrıca numarasını bi yere kaydedin saygılar

sorulara cevap verilir
    makro dönüşü hızlı yaptın eywallah
    only GoD CaN JuDgE me!!!!!

"FiRsT YoU GoT ThE MoNeY
    TheN YoU GoT ThE PoWeR
    WheN YoU GoT ThE PoWeR
    YoU HaVe ThE WoRLd
    YoU HaVe ThE WoMeN...

LaNeT OlSuN İçiİmdeKi İnsAn SeVgİsine

nerede o eski saf temiz bir beklenti olmdan olan sevdalar aşklar,,,,ya mecnun olmuş küpeli ya leyla kaşar

Şirket: Network Akademi
    Pozisyon: Danışman

Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

http://www.uscis.gov/files/article/c4_english.pdf

Q: How do I apply for a Replacement Nonimmigrant Arrival-Departure Record, CBP Form I-94 or I-95, if the original was lost, stolen or is mutilated?
    A: If you are applying to replace a lost, stolen or mutilated Arrival-Departure Record (CBP Form I-94) or Crewman's Landing Permit (CBP Form I-95), you must file an Application for Replacement/Initial Nonimmigrant Arrival-Departure Record (Form I-102) with the USCIS office having jurisdiction over where you are temporarily located.
    If the CBP Form I-94 or I-95 was lost or stolen, submit a copy of the original CBP Form I-94 or I-95. If you do not have a copy of your original CBP Form I-94 or I-95, please submit a copy of the biographic/photo page from your passport and a copy of the passport page that was stamped by CBP officer when you entered the country. If you cannot submit any evidence of your legal admission to the United States, please submit a full explanation and proof of your identity.

Question
    I did not turn in my I-94 when I left the U.S., what should I do?

Answer
    If you returned home with your Department of Homeland Security Form I-94 (white) or Form I-94W (green) Departure Record in your passport, it means that your departure was not recorded properly. It is your responsibility to correct this record. You must provide U.S. Customs and Border Protection (CBP) sufficient information so we can record your timely departure from the United States. This will close out your earlier record of arrival to this country.

If you do not validate a timely departure from the United States, or, if you cannot reasonably prove otherwise when you apply for admission to the U.S. in the future, CBP may conclude you remained in the U.S. beyond your authorized stay. If this happens, the next time you apply to enter the U.S. your visa may be subject to cancellation or you may be returned immediately to your foreign point of origin.

In particular, visitors who remain beyond their permitted stay in the United States under the Visa Waiver Program cannot reenter the U.S. in the future without obtaining a visa from a U.S. Consulate. If this occurs and you arrive at a U.S. port-of-entry seeking admission under the Visa Waiver Program without a visa, CBP Officers may order your immediate return to a foreign point of origin.

If you failed to turn in your I-94 Departure Record, please send it, along with any documentation that proves you left the United States to:

DHS - CBP SBU
    1084 South Laurel Road
    London, KY 40744
    Do not mail your Form I-94 Departure Record or supporting information to any U.S. Consulate or Embassy, to any other CBP office in the United States, or to any address other than the one above. Only at this location are we able to make the necessary corrections to CBP records to prevent inconvenience to you in the future.

To validate departure, CBP will consider a variety of information, including but not limited to:

Original boarding passes you used to depart the United States;
    Photocopies of entry or departure stamps in your passport indicating entry to another country after you departed the United States (you should copy all passport pages that are not completely blank, and include the biographical page containing your photograph); and
    Photocopies of other supporting evidence, such as:

Dated pay slips or vouchers from your employer to indicate you worked in another country after you departed the United States,
    Dated bank records showing transactions to indicate you were in another country after you left the United States,
    School records showing attendance at a school outside the United States to indicate you were in another country after you left the United States, and
    Dated credit card receipts, showing your name, but, the credit card number deleted, for purchases made after you left the United States to indicate you were in another country after leaving the United States.
    To assist us in understanding the situation and correct your records quickly, please include an explanation letter in English. Your statement will not be acceptable without supporting evidence such as noted above. You must mail legible copies or original materials where possible. If you send original materials, you should retain a copy. CBP cannot return original materials after processing.

BannedUser

Standart

bende sölemesi ı-94 kartı kaybolursa 2 ay sonra çıkıyo bana bişey olmadı dersin ama bi göze gelir adam orda kalırsa vebali büyük olur

Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

Ben istanbuldan uçağa bindikten sonra amsterdamdan aktarma yapıyorum ve sonrasındada USA memphis te bir aktarma daha yapıyorum ve pensacola floridada iniyorum
    I-94 ün geri toplanması Pensacolada mı yapılacak yoksa memphisteki aktarmada mı??

Tecrübeli arkadaslar yanıt rica edeceğim?

Araştırmacı Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

Alıntı aalpinistt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben istanbuldan uçağa bindikten sonra amsterdamdan aktarma yapıyorum ve sonrasındada USA memphis te bir aktarma daha yapıyorum ve pensacola floridada iniyorum
    I-94 ün geri toplanması Pensacolada mı yapılacak yoksa memphisteki aktarmada mı??

Tecrübeli arkadaslar yanıt rica edeceğim?
    I-94 ABD`ye ilk giris yaptigin yerde toplanacak.pasaport kontrolu sirasinda polis I-94`un sende kalmasi gereken kismini pasaportuna zimbalayacaktir.

Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

Alıntı apollon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    I-94 ABD`ye ilk giris yaptigin yerde toplanacak.pasaport kontrolu sirasinda polis I-94`un sende kalmasi gereken kismini pasaportuna zimbalayacaktir.

Saol .........

Uzman Watçı
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

ya bu I 94 ucakta verdikleri yanimizda ne varsa cep telefonu foto mak. i pod vs onlari ve fiyatlarini yazdigimz kartmiydi ?

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

1. Nedir bu işsizlik ?
    Konu Sahibi metilfenidat Forum TW Arşiv
    Cevap: 33
    Son Mesaj : 27-07-2009, 05:26 AM
  2. TAX meselesi nedir
    Konu Sahibi ALACA Forum DS Formları, SSN, Sevis ve Taxback
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 19-06-2009, 06:38 PM
  3. Nerde Ne yapılır Ne Yenir ne içilir neresi gezilir
    Konu Sahibi aalpinistt Forum Diğer Eyaletler
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 22-04-2009, 09:08 PM
  4. Nedir bu ego tatmini?
    Konu Sahibi faruk Forum Serbest Kürsü ve Anket Bölgesi
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 18-01-2009, 03:59 AM
  5. bu nedir?
    Konu Sahibi sirona_sirona Forum Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası)
    Cevap: 18
    Son Mesaj : 31-05-2008, 08:26 PM

Bu Konuyu Okuyan Üye(ler) : 0

Şu anda listelenecek üye yok.