Work and Travel 2025
Toplam 16 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 16 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Isveren Bonus vermıyor madem yok Sozlesmeye nıye yazıyorsun !!!!!

Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart Isveren Bonus vermıyor madem yok Sozlesmeye nıye yazıyorsun !!!!!

Arkadaslar asagıda benım sozlesmem varçsozlesmemdekı sadece 1 sey dogru cıktı bu ıse ev ıle ıs arasında ulasım sagladıgı ısverenın ve bunun karsılıgında 3 usd almasıydı.sevindirici bisey ise sozlesmemde 7.55 yaziyordu ama biz 8.55 aldik saatlik basina.ama kardesim sozlesmede yazan hersey yalan cikti .madem bonus yok yazma ozaman ogrencileri kandirmak icin yazilmis ya da Turkiyedeki sirket kendisi mi eklemis ? sozlesmeye gore is ile ev afrasi yaklasik 2 mil denilmis halbuki 5 mil .2.is yok bolgede ve ulasim cok skntı.simdi ben bu is vereni sikayet etmek istiyorum ne yapmaliyim? is veren bana interexchnge sponsoruyla sozlesmesinde bonus olmadigi soyluyor ama benim elimdeki sozlesmede var diyor bu nasil istir boyle...yrd lutfen interxchange ye aikayette bulunmak istiyorum inglzcede okadar iyi degil birlikte bi sikayet yazisi olusturalim.hergun bisikletle gittim 5 mil cok yorucuydu isimide adam gibi yaptim .ilk geldigimde sozlesmede yazan sehre gitmistik yanlisti bu ama sozlesmede o sehirde caliscagim yaziyordu bi geldim baska sehirde caliscagimi ogrendim 24 usd verilmesi yerde dolastigim icin 50 usd verdim is yerini bulana kadar.son 1.5 aydir overnight vardiyasina vermisler beni ve yine ayni ucreti aliyorum normalde overnight shiftte calisanlar daha fazla alir gece vardiyasi oldgu icin .bu haftalar iyi de 1 ay once bi overnight bi sabah vardiyasi uyku duzenim allak pullak olmustu sesimi cikarmadim yine ve hep lobby de calisiyodum genellikle outside lobby ve resmen copculuk yapiyordum birsuru fedekarlik yaptim ama yetti artik yazma ozaman sozlesmeye yalan seyleri bizim de hic hakkimiz yok mu sikayet etme gibi ?

Job description and information is as follows:
    JOB TITLE: General crew.
    WORK DESCRIPTION: Your responsibilities will rotate between the kitchen, sales help, and general cleaning. You will be assigned to one or more of these areas on a rotating basis, depending upon where your employer needs you the most. Your position will involve the following: cleaning the kitchen, mopping floors, taking out garbage, cooking, serving food, answering questions, handling the cash register, etc. Although you will be filling support staff positions, English will be a fundamental part of your job and so you should practice your speaking and comprehension skills as best you can before arriving.
    UNIFORM DRESS CODE: You will be expected to maintain a neat and clean appearance at all times. Hairstyles should be conservative. Body piercing and visible tattoos are not permitted. You will be provided with a uniform, however, you should bring black plants and comfortable shoes for use while on the job.
    SALARY PER HOUR: $7.55
    OVERTIME:
    BONUSES: Possible ending bonus if you stay to your commitment date.
    WORK HOURS: You will be generally be working 6 hours per day, 5 days per week. Please remember that due to the nature of business, there are slower and busier times. Also, due to the limited transportation in the area second jobs may not be available. Your employer asks that you remain flexible and keep a positive attitude.
    ACCOMMODATION COST:
    ACCOMMODATION: Your housing will cost between $75-100 per week. Your accommodations will be equipped with kitchen facilities and a bathroom. You should expect to share your room with at least one other person. You will be given to discounted meals. Your housing is about two miles from your job site. Your employer will arrange transportation for you at a cost of $3.00.
    TRAVEL TIME FROM NYC TO JOB SITE: 2 hours
    APPROXIMATE TRAVEL COST FROM NYC: $45
    MODE OF TRAVEL: Bus
    COMPANY INFO: This company is part of the world¹s largest chain of fast food restaurants. They opened in 1940 and now currently operate over 30,000 restaurants in over 122 countries!
    AREA INFO: You will be working and living in the Catskill Mountain area. The Catskills are known for their picturesque natural beauty. You should expect to be living in a rural environment. Among things to do, biking, hiking and other nature related activities are the most popular. For more information on The Catskill Mountains on the Internet go to Welcome to the Catskill Guide!.
    InterExchange, in making this offer on behalf of the respective employer, cannot be held responsible for any changes beyond its control. Job conditions offered by the employer apply to this offer only and may be subject to change without notice.
    IMPORTANT: The signing of the DS-2019 form indicates acceptance of the terms and conditions of this offer. Please note: this offer can be automatically withdrawn if your acceptance is not communicated and the Work Commitment form is not signed and returned to the InterExchange cooperator in your country within 10 days of receipt of this offer.
    Konu sucre tarafından (18-09-2010 Saat 02:58 AM ) değiştirilmiştir.
    "20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain

Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

arkadaslar bırı bısey soylesın lutfen bu kadar kolay mı kole muamelesı gorduk son 1ç5 ay sadece dısarda calıstım hep coplerı degıstırdım resmen copcuydum. sozlesmede hersey yalan madem yok yazma kardesim.2mil demis sozlesmede ama 5 mil bisikletle git gel gecesi de vardi sicak gunesin alti da vardi simdide gelmis bonusu vermem diyor oyle bi anlasma yok diyor elimizdeki sozlesme bi kagit parcasindan oteye gitmiyor kazandgim parada 2000 usd etmez 3 ayda yirttim kendimi yeri geldi haftada 15 saat calistik sadece son 1.5 ay haftada 2 gun gece vardiyasinda 2 gunde aksam vardiyasi derken uyku duzenim allka pullak oldu ustelik overnight ta calisanlar daha fazla alirken ben yine ayni ucreti aldim .inglzce de yetmiyo herseyi soylemek icin bana bi sikayet seyi yazalim intrexchangeye yolluyayim.zaman daraliyo benim icin haftaya pazar ayriliyorum
    Konu sucre tarafından (18-09-2010 Saat 10:22 PM ) değiştirilmiştir.
    "20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain

Profesyonel Watçı
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

arkadaşım surda yazana göre sana o bölgede 2. iş imkanı vardır deilde [in the area second jobs may not be available] 2. iş imkanı çok azdır oda ulaşımdan dolayı yazılmış :S sen yanlış anlamışın veya şirket sana sözleşmedeki şeyi deilde senin duymak istediğin lafları sölemiş :S şirketlerden yana deilim hepsinde bi dırıldaklık çıkar alayında bi ... lık vardır ama sözleşmeni keşke ii bi şekilde okusaydın
    FORZA ES-ES

Site Yöneticisi break - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

Sponsoruna mail at hemen. Isverenine de soyle sponsora sikayet ettigini.
    # Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

# Internship in Israel: 2011 ...

# MSc. and I. Europe Trip: 2012 ...

# Retired Worker & Traveler: 2013 ...

# Maldive Island: 2016

# II. Europe Trip: 2017

Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

Alıntı skyline26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım surda yazana göre sana o bölgede 2. iş imkanı vardır deilde [in the area second jobs may not be available] 2. iş imkanı çok azdır oda ulaşımdan dolayı yazılmış :S sen yanlış anlamışın veya şirket sana sözleşmedeki şeyi deilde senin duymak istediğin lafları sölemiş :S şirketlerden yana deilim hepsinde bi dırıldaklık çıkar alayında bi ... lık vardır ama sözleşmeni keşke ii bi şekilde okusaydın
    aga bu bolgede gıtmedıgım esnaf kalmadı aramadgımı mı sanıyorsun bu saatten sonra da kımse almaz benım derdım 2. ıs degıl..ustelik Ny UN koyu burasi ufak bi yer..asil derdim niye hersey yalan sozlesmede yazan bu ne kandirmaca boyle
    Konu sucre tarafından (19-09-2010 Saat 05:40 AM ) değiştirilmiştir.

Profesyonel Watçı
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

haci biliyorum derdini anliyorum az çok ama şirket sonuçda dediğim gibi hepsinde 3 kağıtcılık var tmm yazalım şikayet mektubuda neyle alakalı olsun düşÃ¼nelim çıkartalım ortak bi dilekçe sana şirkete mail olarak atarsın sonra
    FORZA ES-ES

Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

haci biliyorum derdini anliyorum az çok ama şirket sonuçda dediğim gibi hepsinde 3 kağıtcılık var tmm yazalım şikayet mektubuda neyle alakalı olsun düşünelim çıkartalım ortak bi dilekçe sana şirkete mail olarak atarsın sonra
    aga 10 saattır kendımı yırtıyorum hala konuyu anlamadin mi burda tabı kı bonusla ılgılı olcak konu bonus vermıyor dıycez ama sozlesmede yazıyor dıycez

Araştırmacı Watçı
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

İş sponsor tarafından ayarlanmışsa direkt sponsor firmayı, şirketiniz tarafından ayarlanmışsa şirketi konu hakkında bilgilendirmende fayda var. Sonuç alamazsan programla ciddi şekilde ilgilenen Department of State'e durumu bildirmen iyi olur. Haklarınızı bilin ve bu gibi durumlarda boyun eğmeyin.
    CCN International Education Services - www.ccnedu.com

CCN Yurtdışı Eğitim ve Kariyer Servisi
    Work and Travel Departmanı

Work and Travel programında bilmeniz gerekenler konusunda makale için tıklayın

Tel: 0212 292 5707
    Fax: 0212 292 5166
    E-mail: info@ccnedu.com

Profesyonel Watçı
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

haci kime hangi firmaya veya yetkiliye gönderceksen basina ismini ekle forwardla

Although the written contract [Overtime:
    Bonuses: Possible ending the bonus if you stay to your commitment to date. ] I worked overnight to me the company does not pay fee. I would like your information.
    I would need to be performed.

bide altına kesinlik kazansın diye orjinal sözleşmeniyi tarat onuda koy
    umarım çözüme ulaşırsın
    FORZA ES-ES

Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

az once patrona yarim yamalak inglzcemle boyle bi mail attim biraz tehdit gibi oldu bakalim ne cvp gelecek aman bonus vermesen de umrumda degil

Hi ms pat m .. My name is .. and I am from Turkey.I work in Mc donalds of malden .I will leave from job on septmber 26 monday and I would like the Ending bonus.Manager said to me that ""There is no bonus for international student " . Is it true? this is my job offer in down please look at and Although the written contract [Bonuses: Possible ending the bonus if you stay to your commitment to date. ].

my housing is not about 2 miles from job site. It is 4.8 miles. please look at the this link . http://maps.google.com/maps?f=d&sour...16531&t=h&z=13
    A: house
    B:Mc donalds of malden

everything is fake almost in my job offer.I used a bike for transportation .it was so far and at the night very dark. I worked at the overnight shift all times and I get money same not more and My sleep schedule is broken.I worked 15 hours in a week sometimes.transportation is problem here everytime and there is no second job I did not find it .I paid 5000 usd for come to usa but I earned 1200 usd all summer.I need to this bonus .I have to pay my housing cost .If It is true about bonus I will call interexchange and I will send a mail like a this mail and I will complain.I think that we have a deal and they have to give bonus to me.

--------------------------------------------------------------------------------

Job Placement for:

First Name: ..
    Middle Initial:
    Last Name: ..

Placement at:

Employer Name: McDonald¹s
    Mailing Address:
    City:
    State: NY
    Zip:
    Web:

Site/Location Address: 30 King Arthur¹s Way
    City: Hudson
    State: NY

Contact Person: Ms. P..
    Phone Number: 51...
    Email: M...com
    ----------------------------------------------------------------------
    Job description and information is as follows:
    JOB TITLE: General crew.
    WORK DESCRIPTION: Your responsibilities will rotate between the kitchen, sales help, and general cleaning. You will be assigned to one or more of these areas on a rotating basis, depending upon where your employer needs you the most. Your position will involve the following: cleaning the kitchen, mopping floors, taking out garbage, cooking, serving food, answering questions, handling the cash register, etc. Although you will be filling support staff positions, English will be a fundamental part of your job and so you should practice your speaking and comprehension skills as best you can before arriving.
    UNIFORM DRESS CODE: You will be expected to maintain a neat and clean appearance at all times. Hairstyles should be conservative. Body piercing and visible tattoos are not permitted. You will be provided with a uniform, however, you should bring black plants and comfortable shoes for use while on the job.
    SALARY PER HOUR: $8.55
    OVERTIME:
    BONUSES: Possible ending bonus if you stay to your commitment date.
    WORK HOURS: You will be generally be working 6 hours per day, 5 days per week. Please remember that due to the nature of business, there are slower and busier times. Also, due to the limited transportation in the area second jobs may not be available. Your employer asks that you remain flexible and keep a positive attitude.
    ACCOMMODATION COST:
    ACCOMMODATION: Your housing will cost between $75-100 per week. Your accommodations will be equipped with kitchen facilities and a bathroom. You should expect to share your room with at least one other person. You will be given to discounted meals. Your housing is about two miles from your job site. Your employer will arrange transportation for you at a cost of $3.00.
    TRAVEL TIME FROM NYC TO JOB SITE: 2 hours
    APPROXIMATE TRAVEL COST FROM NYC: $45
    MODE OF TRAVEL: Bus
    COMPANY INFO: This company is part of the world¹s largest chain of fast food restaurants. They opened in 1940 and now
    Konu sucre tarafından (21-09-2010 Saat 12:22 AM ) değiştirilmiştir.

Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

ewt arkadslar partona attıgım mesaja cvp geldı

Dear S..,

I talked to Dorene about your concerns and also looked at your check history. We schedule all employees based upon the rate of our business and each employees skill and performance level. Even though our business was slower then expected and your skill and performance level has not met our expectations, your check history shows that you are averaging 31 hours a week.

Dorene also said that the managers had problems providing you with transportation do to the fact that you were not always at the house when the managers came to pick you up, because you had decided to ride a bike to work which wasted their time and gas!

Due to the slow business this year, and the fact that we tried to give a all student at least 30 hours, we are not able to provide ending bonuses. Dorene did inform me that you have been working the some of your hours on the overnight shift. The office was not aware of that. Since the rate of pay for the overnight shift is $10.00 per hour we will be giving you an additional 1.45 for the all hours you worked on that shift. Please check your upcoming paycheck for this adjustment.

I am sorry that you have not had a better experience during you stay . We have been working with interexchange and have been providing work experiences for students for the past 9 years. Most students are very happy with their experience and some ask to come back the next year.

Thank you for sharing your concerns with me.

Pat M..

----- Original Message -----

Ben dorenle senın endıselerın hakkında konustum. Biz tüm çalışanların işimizin oranı ve her çalışanların beceri ve performans seviyesi dayalı program yapiyoruz. Rağmen işimizin yavaş olduğunu sonra ve beklenen beceri ve performans seviyesi beklentilerimizi karşılamadığını, çek tarih size 31 saat, haftada ortalama gösteriryor. yavaş iş nedeniyle bu yıl, aslında bir bütün öğrenci en az 30 saat vermeye çalıştı, bizde ikramiye bonus sağlamak mümkün değildir .doren bana senin is saatlerinin bir kisminda overnight ta calkistigini soyledi. Ofis bunun farkında değildi. Ofis bunun farkında değildi. gece vardiya için ödeme oranı 10,00 $ saat başına olduğundan size ek 1,45 bu vardiyasında çalıştığı her saat için verecek. Lütfen bu ayar için yaklaşan maaş kontrol edin.lutfen yakindaki paycheck inizi konrol edin.uzgunum burda kaldgin surece iyi bir deneyim yasiyaman konusunda ve biz interxchange ile 9 yildir calisiyoruz.nircok ogrenci mutluydu ve geri gelmek isteyenler vardi

Benimle endiselerini paylastigin icin tesekkurler..

istedgim gibi sonuc alamadim ama hakkinizi yedirtmeyin benim gibi.simdi bana overnight ta calisitigm her saat basina fark verilcek .uyku duzenim alak pullak olmustu.sponsara sikayet etcem diyince nasi da yumusuyolar tuh suratiniza sizin..
    Konu sucre tarafından (21-09-2010 Saat 12:18 AM ) değiştirilmiştir.

Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

ve benim attigim cvp mesaji

thank you for lısten to me . this dates I worked at the overnight shift :

july26 - 8 hours
    agust 1 -8 hours
    agust2- 8 hours
    agust 8-8 hours
    agust9-8 hours
    agust 15 - 8 hours
    agust16- 8 hours
    agust23-8 hours
    agust30- 8 hours
    septmber 6 - 8hours
    sseptmber 13 - 8hours
    september 17 -8 hours
    september 18 -8 hours
    september 19 - 8hours

total 14 days I worked at the overnight shift . this means 112 hours and 162.4 usd
    and I will work this week at the overnight shift
    september 20-23-24-25 total:32 hours

please keep in mind .thank you

bonusu alamadim ama bu sekil bi 200 usd alcam gibi..hakkimi kimseye yedirtmiycem . o ozman sirketini de dilekce vercem bizim okula bile yaklasamiycaklar goreceksiniz
    Konu sucre tarafından (21-09-2010 Saat 12:34 AM ) değiştirilmiştir.

Profesyonel Watçı
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

ooo sucre ne okuyodun hacı sen avukatlık felanmı hll olsun kardesim
    FORZA ES-ES

Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

ama ben bununlada yetinmiycem sponsora da bi mail atcam ya da ararim bonusu da alcam yazma sozlesmeye olmayan seyi.burada sunu ogrendim ki burasi usa hakkiniz koruyabilirsiniz cok korkuyolar gercekten sikayet edilmekten burasi Turkiye gibi degil kurallar cok saglam uygulaniyor..

Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

ooo sucre ne okuyodun hacı sen avukatlık felanmı hll olsun kardesim
    yok isletme okuyorum .aglamayan bebege sut yok bu devirde.gostercem hepsine o ozman sirketine de
    Konu sucre tarafından (21-09-2010 Saat 12:43 AM ) değiştirilmiştir.

Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Aug 2010
    Mesajlar
    Tecrübe Puanı

Standart

walla benim iste de bonus var +1$ saat basi. Gecenlerde merkezden merkezden supervisiora mail geldi j1 ogrencilerinin listesini gonderin bu hafta cekle beraber bonus odemesi yapicaz dediler bakalim bekliyorum

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

1. Bonus olayi gerceklesiyor mu?
    Konu Sahibi maverick Forum Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası)
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 30-08-2011, 06:52 AM
  2. İşimden 7 gün önce ayılacam bonus alabilirmiyim?
    Konu Sahibi oguzzz506 Forum Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası)
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 25-07-2010, 01:36 AM
  3. Isveren Degistirmek
    Konu Sahibi Roma Forum Amerika'da İş, Yaşam ve Eğitim
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 07-04-2008, 01:03 AM