Alıntı afcnd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Onların guvenlik politikalarına göre olabilir böyle şeyler. İstedikleri belgeleri gönderirseniz sorun çözülecektir.

@kalibrasyon
yurtdışına açıksa kartınız en fazla kur farkı ödersiniz çok tutmaz o da.
bazı kredi kartları yurtdışında yapılan 100tl ve üstü alışverişleri, ilgili kampanyaya başvurduğunuz takdirde 3-5 taksite bölüyor bilginiz olsun işinize yararsa.

Sanırım sorun bilgileri girdiğim zaman fatura adresi ile ilgili sorduğu soru olmalı. Başka hesap açıp durumu belirttim telefon numarası verdiler bana onu arayıp düzeltebileceklerini söylediler. Yarın arıycam bakalım hallolacağını düşünüyorum.
Eğer başka arkadaşların başına da gelirse bilgileri olsun )
Teşekkürler cevap için