Kitapta yazıyor zaten bütün önemli noktalar. Yani o fasikülün içinde her şeye tek tek dikkat edeceksinŞanslıysan adam gibi biri biner yanına. Kıl biri oturursa yandın.
Emniyet kemeri, aynalar ve koltuk. Eleman çalıştır demeden motoru çalıştırma. Yola çıkalım dediği zaman sinyali veriyorsun. Aynadan kontrol yapıyorsun sonra kör noktayı kontrol etmek için kafayı çevirip omzun üstünden bi bakış atıyorsun. Çok çok önemli bir nokta bu. Tüm sınav boyunca 30 mili geçmeyeceksin. Sağa sola dönüşler yaptırıyor. Yavaşlamana sinyal vermene ve yol geçiş üstünlüğüne uyup uymadığına bakıyor. STOP tabelalarına dikkat eder. Buralarda yol geçiş üstünlüğünü bileceksin. Sonra boş bir yer yakalayınca U dönüşü yaptıracak. Bunu da kuralına göre yapacaksın. 3 kademeli dönüş. Paralel park yaptırır. Bunu yaparken aynadan bakarak yanaşma. Kafayı çevirip öyle yapacaksın. Ayrıca aynayı da kontrol edeceksin parka başlamadan önce. Zaten en çok hata yapılan noktalar bunlar. Bir de direksion tutuşun önemli.
Çoooook temkinli bir sürüş bekliyolar. Hatalarını çatır çutur işliyor elindeki cihaza. İnşallah geçersin.
Ekleme: Eğer paralel parkda falan tam giremezsen görevliye sor "Can I try one more time?" diye. Biraz somurtuyor ama tamam dene diyor. Ben yaptım ordan biliyorum![]()
Bookmarks