Menu

    vBulletin Bilgi Paylaşım Platformuna Hoşgeldiniz!

    Hoş Geldin Ziyaretçi, Şu anda siteye giriş yapmamış görünüyorsunuz. Site kullanımı hakkında detaylı bilgi için Tıklayınız.

    Üye Olmak İçin Lütfen Tıklayınız.

    Üye olduysanız ve şifrenizi kaybettiyseniz Şifremi Kaybettim adresini kullanabilir , Yada Daha Farklı Sorunlar İçin Site Yetkilisi ile İletişime Geçebilirsiniz.

    Forum Kurallarını Okumak İçin Lütfen Tıklayınız .

  • 32703 Görüntülenme
  • 99 Cevaplar

  1. #1
    Avatar Resmi
    sakurek
    Wat Profesörü
    Mesaj
    688
    Konu
    19
    Haziran 2009 dönemi için bilet bakıyorum.. Şu an için en uygun fiyatlar British airways de görünüyo.. sitede de bu havayolu ile ilgili bilgi bulamadım.. Bu şirketle giden varmı? Londra aktarmasında sorun yaşanır mı ?
    "Happiness Only Real When Shared"
    Electricity Paralyses..!
  2. British Airways
  3. #2
    Avatar Resmi
    Arkun
    Uzman Watçı
    Mesaj
    298
    Konu
    25
    Forumları takip etmiyorsunuz herhalde. İngiltere aktarmasında havayolu şirketi değiştirilmediği sürece transit vize istenmiyor. Bende British Airways le gidiyorum şirketime rezervasyon yaptırdım. Washington D.C. €544.
    2009 yılı WAT programına ilk kez katılıyorum.

    Çalışacağım İş:

    Gaylord National Resort & Convention Center

    Washington D.C.

    Housekeeper, Houseman.

    www.gaylordnational.com /
    www.nationalharbor.com

    Saat Ücreti:

    8$ + overtime 12$

    Konaklama:

    Red Roof Inn - Motel

    www.redroofinn.com

    12.5 $ günlük.
  4. #3
    Avatar Resmi
    break
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.191
    Konu
    127
    Arkun 'un dedigi birde 24 saatten fazla kalmayacaksan transit vize gerekmiyor .
    USA vizen oldugu icin senden vize istemiyorlar .
    # Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

    # Internship in Israel: 2011 ...

    # MSc. and I. Europe Trip: 2012 ...

    # Retired Worker & Traveler: 2013 ...

    # Maldive Island: 2016

    # II. Europe Trip: 2017
  5. British Airways
  6. #4
    Avatar Resmi
    sakurek
    Wat Profesörü
    Mesaj
    688
    Konu
    19
    ok ben yazdığım zaman okumamıştım daha sonra okudum transit vize olayını.. Tşk ederim bilgiler içn
    "Happiness Only Real When Shared"
    Electricity Paralyses..!
  7. #5
    Avatar Resmi
    faruk
    Efsane Watçı
    Mesaj
    1.240
    Konu
    40
    Değişim ücreti 100€. Kesinlikle alınmaz.
  8. #6
    Avatar Resmi
    jeje
    Acemi Watçı
    Mesaj
    21
    Konu
    2
    British Airwayas ile 9 haziran jfk ya 08:55 londra aktarmalı ucan var mı?????
  9. British Airways
  10. #7
    Avatar Resmi
    amerikan eagle
    Siteden Uzaklaştırıldı
    Mesaj
    393
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:393

    Konu:2

    Beğeni: 0

    Lokasyon:istanbul

    brıtısh te 100 euro degıl 140 euro degısım ucretı alınır
  11. #8
    Avatar Resmi
    sakurek
    Wat Profesörü
    Mesaj
    688
    Konu
    19
    ohh 140 euro çok fazlaymış ya
    "Happiness Only Real When Shared"
    Electricity Paralyses..!
  12. #9
    Avatar Resmi
    tunc
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    110
    Konu
    3
    britishle uçan arkadaşlar ne yapın edin,tarih değiştirmeyin.
  13. British Airways
  14. #10
    Avatar Resmi
    faruk
    Efsane Watçı
    Mesaj
    1.240
    Konu
    40

    Nickli Üyeden Alıntı

    Fare conditions
    Changes
    Time/date changes permitted at any time before each flight departure for a change fee of €100 or an upgrade fee of €100 plus any difference in fare. Changes subject to availability
    If you want to cancel your flight
    If the booking is cancelled before your first flight, a cancellation fee of €100 applies

    Değişim ve iptal ücreti 1oo avro
  15. #11
    Avatar Resmi
    typhoon
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    58
    Konu
    1
    Arkadaşlar BA ile 14 haziranda londra aktarmalı bilet buldum izmirden newyorka. fiyatı 419 euro fakat izmirdeki acentayı aradıgımda aynı uçuşlarla verdikleri fiyat 546euro. yardımlarınızı bekliyorum nasıl yapıyım nerden alıyım bu bileti? internetten alırsam bileti sorun cıkarmı?
  16. #12
    Avatar Resmi
    tufanoglu0535
    TW Üstün Hizmet Watçısı
    Mesaj
    932
    Konu
    16
    daha önceden ben dahil alan kişiler oldu, bi problem yaşamadık şu ana kadar, istersen expedia.com ve orbitz.com a da bak eğer bakmadıysan
  17. British Airways
  18. #13
    Avatar Resmi
    apollon
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    79
    Konu
    6

    typhoon Nickli Üyeden Alıntı

    Arkadaşlar BA ile 14 haziranda londra aktarmalı bilet buldum izmirden newyorka. fiyatı 419 euro fakat izmirdeki acentayı aradıgımda aynı uçuşlarla verdikleri fiyat 546euro. yardımlarınızı bekliyorum nasıl yapıyım nerden alıyım bu bileti? internetten alırsam bileti sorun cıkarmı?


    BA`nin fiyatlari internetten alinca ucuz oluyor.Ben sirketini aramistim eger sirketten alirsam pahali olacagini soylemislerdi.
    sanirim 545 euroydu bir bilet bulmustum fakat tarih degisikligi olursa 125 euro cezasi olacagini soylediler.ustelik bu ceza gidis ve donus tarihlerinin ikisinide degistirirseniz ayri ayri isteniyor.Ayrica tarih degisikiiginden sonra alacaginiz biletin fiyati pahalida olabilir bu durumda 125 euro+fiyat farkini vereceksiniz.
    Transit vize olayi hala karisik sanirim.Bana verilen bilgide oncelikle 12 saatten fazla kalmayacaksan transit vize istemiyorlar dediler.sonra telefonla gorustu acenta ve kararini degistirdi ve 6 aydan fazla kalmayacaksan transit vize istemiyorlar dedi
    Yani bileti alacaginiz kisiyide iyi secmeniz gerekiyor yanlis bilgi verip sizi magdur edebilir.AMAN DIKKAT
  19. #14
    Avatar Resmi
    asigo1903
    Uzman Watçı
    Mesaj
    367
    Konu
    15

    typhoon Nickli Üyeden Alıntı

    Arkadaşlar BA ile 14 haziranda londra aktarmalı bilet buldum izmirden newyorka. fiyatı 419 euro fakat izmirdeki acentayı aradıgımda aynı uçuşlarla verdikleri fiyat 546euro. yardımlarınızı bekliyorum nasıl yapıyım nerden alıyım bu bileti? internetten alırsam bileti sorun cıkarmı?

    tufanoglu nun yardımıyla bende aldım bilet. trek turizm internetten 580 dolar fiyat veriyo. şubedeb alırsan daha pahalı. bi çok acenta da böyle. eğer british airways ten alacaksan bence bu ucuz fiyatları kaçırma derim
  20. #15
    Avatar Resmi
    for life
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    17
    Konu
    2
    en ucuz fiyatlar benim bildiğim delta havayollarında. üstelik direk uçuşlar. british airways'i pahalı diye biliyordum ama yanlış mı biliyor muşum? :S
  21. British Airways
  22. #16
    Avatar Resmi
    watken
    Efsane Watçı
    Mesaj
    1.346
    Konu
    99
    Üye Avatarı

    Mesaj:1.346

    Konu:99

    Beğeni: 0

    Lokasyon:01000110

    apollon Nickli Üyeden Alıntı

    fakat tarih degisikligi olursa 125 euro cezasi olacagini soylediler.ustelik bu ceza gidis ve donus tarihlerinin ikisinide degistirirseniz ayri ayri isteniyor.Ayrica tarih degisikiiginden sonra alacaginiz biletin fiyati pahalida olabilir bu durumda 125 euro+fiyat farkini vereceksiniz.
    Transit vize olayi hala karisik sanirim.

    125 € gidiş ve geliş tarihlerinde oynarsan 250€ mu olUyor şimdi?
    bu bilgiyi hangi şirketten aldın
  23. #17
    Avatar Resmi
    zeffix
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    69
    Konu
    6
    aynen dediğin gibioluyo watken birde değiştirdiğin biletle eski biletin arası fiyat farkı varsa oda cabası
    eğer tarihler kesinse değiştirme yapmıyacaksanız bu biletler cok hesaplı ama bi terslik olsa dönüşü değiştirmek istesen 140€ ceza ve bilet farkını ödemen gerekiyor
    aslında o durumda bile piyasadaki fiyatlara ulaşıyor galiba
    yani risk almaya değebilir bence
  24. #18
    Avatar Resmi
    watken
    Efsane Watçı
    Mesaj
    1.346
    Konu
    99
    Üye Avatarı

    Mesaj:1.346

    Konu:99

    Beğeni: 0

    Lokasyon:01000110

    zeffix Nickli Üyeden Alıntı

    aynen dediğin gibioluyo watken birde değiştirdiğin biletle eski biletin arası fiyat farkı varsa oda cabası
    eğer tarihler kesinse değiştirme yapmıyacaksanız bu biletler cok hesaplı ama bi terslik olsa dönüşü değiştirmek istesen 140€ ceza ve bilet farkını ödemen gerekiyor
    aslında o durumda bile piyasadaki fiyatlara ulaşıyor galiba
    yani risk almaya değebilir bence

    daha vizemi almadım ama açıkçası vazgeçtim bu British uçaklarından.İlla ki aksilik olur mutlaka Fiyat farkı ve tarih değişmi vs çok can yakar gibi geliyor
  25. British Airways
  26. #19
    Avatar Resmi
    CAPITALIST
    Acemi Watçı
    Mesaj
    26
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:26

    Konu:0

    Beğeni: 0

    Lokasyon:Earth

    Az önce british airwaysten aldım NYC-İST gidiş dönüş 500 $ dolar hee Euro deil
    Thug 4 LIFE untill I die
  27. #20
    Avatar Resmi
    tufanoglu0535
    TW Üstün Hizmet Watçısı
    Mesaj
    932
    Konu
    16

    CAPITALIST Nickli Üyeden Alıntı

    Az önce british airwaysten aldım NYC-İST gidiş dönüş 500 $ dolar hee Euro deil



    sende katıldın ha bizim filoya, hadi hayırlı olsun...
  28. #21
    Avatar Resmi
    CAPITALIST
    Acemi Watçı
    Mesaj
    26
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:26

    Konu:0

    Beğeni: 0

    Lokasyon:Earth

    Eyw kardeşim saol...ama bu namecheck kafamı bozuyor 6 hafta oldu hala cvp yok...
    Thug 4 LIFE untill I die
  29. British Airways
  30. #22
    Avatar Resmi
    enginay879
    Acemi Watçı
    Mesaj
    36
    Konu
    0
    capitalist nasıl 500 dolar dostum nasıl buluyosunuz bu biletleri ya
  31. #23
    Avatar Resmi
    tufanoglu0535
    TW Üstün Hizmet Watçısı
    Mesaj
    932
    Konu
    16

    enginay879 Nickli Üyeden Alıntı

    capitalist nasıl 500 dolar dostum nasıl buluyosunuz bu biletleri ya

    www.expedia.com a bakabilirsin hala mevcut, buarada işallah en kısa sürede sonuçlanır vizen, beklmekten başka care yok ..
  32. #24
    Avatar Resmi
    CAPITALIST
    Acemi Watçı
    Mesaj
    26
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:26

    Konu:0

    Beğeni: 0

    Lokasyon:Earth

    kardeşim giriosun www.expedia.com JFK-İST british airwayste arat uçak biletini gir yaz kredi kartı numaranı complete de olay tamamdır...
    Thug 4 LIFE untill I die
  33. British Airways
  34. #25
    Avatar Resmi
    CAPITALIST
    Acemi Watçı
    Mesaj
    26
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:26

    Konu:0

    Beğeni: 0

    Lokasyon:Earth

    Eywallah kardeşim beklemekten başka çare yok...1000 $ ayırmıştım biletlere 500 $'a hallettik
    Thug 4 LIFE untill I die
  35. #26
    Avatar Resmi
    enginay879
    Acemi Watçı
    Mesaj
    36
    Konu
    0
    4 Temmuz gidiş 22 Eylül Dönüş 1067 dolar:S:S
  36. #27
    Avatar Resmi
    CAPITALIST
    Acemi Watçı
    Mesaj
    26
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:26

    Konu:0

    Beğeni: 0

    Lokasyon:Earth

    enginay879 Nickli Üyeden Alıntı

    4 Temmuz gidiş 22 Eylül Dönüş 1067 dolar:S:S

    Kardeşim almadıysan hemen iptal et...
    Thug 4 LIFE untill I die
  37. British Airways
  38. #28
    Avatar Resmi
    enginay879
    Acemi Watçı
    Mesaj
    36
    Konu
    0
    kardeşim almadım ama fiyatlar böle sanırım benim gideceğim tarihte
  39. #29
    Avatar Resmi
    CAPITALIST
    Acemi Watçı
    Mesaj
    26
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:26

    Konu:0

    Beğeni: 0

    Lokasyon:Earth

    O zaman bekle biraz daha alma düşer kesin daha yükselecek hali yok zaten bizde 4 gün önce alıyorduk 540 Euro en ucuzu oydu bi iki dün snra bi baktık british 500 $ yapmış Euroda deil...aldık hemen snra
    Thug 4 LIFE untill I die
  40. #30
    Avatar Resmi
    enginay879
    Acemi Watçı
    Mesaj
    36
    Konu
    0
    tmm dostum umarım dediğin gibi olur beklemeye devam teşekkürler
  41. British Airways
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular