Menu

    vBulletin Bilgi Paylaşım Platformuna Hoşgeldiniz!

    Hoş Geldin Ziyaretçi, Şu anda siteye giriş yapmamış görünüyorsunuz. Site kullanımı hakkında detaylı bilgi için Tıklayınız.

    Üye Olmak İçin Lütfen Tıklayınız.

    Üye olduysanız ve şifrenizi kaybettiyseniz Şifremi Kaybettim adresini kullanabilir , Yada Daha Farklı Sorunlar İçin Site Yetkilisi ile İletişime Geçebilirsiniz.

    Forum Kurallarını Okumak İçin Lütfen Tıklayınız .

  • 2305 Görüntülenme
  • 5 Cevaplar

  1. #1
    Avatar Resmi
    mrtemtem
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    8
    Konu
    3
    Bu ilk deneyimim olucak utahin cok para kazandirdigini duydum paraya cok ihtiyacim var uni filan okuyorum sizce napmaliyim
  2. Wati para kazanmak icin gidicem
  3. #2
    Avatar Resmi
    Polodelta
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    56
    Konu
    5
    Hangi şehir, SLC mi?
  4. #3
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.415
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.415

    Konu:27

    Beğeni: 0

    Lokasyon:Antakya

    wattan harcadiginin fazlasini geri getirecegini dusunuyorsan vazgec biranonce bu sevdadan. Utahda para fazla oluyormusun mantikli herhangi bir aciklamasi olamaz. Amerikanin heryerinde benzer paralar kazanilabilir.
  5. Wati para kazanmak icin gidicem
  6. #4
    Avatar Resmi
    Chris
    Acemi Watçı
    Mesaj
    43
    Konu
    10
    Üye Avatarı

    Mesaj:43

    Konu:10

    Beğeni: 0

    Lokasyon:Denizli

    Basit bir matematik ile işin içinden çıkabileceğine inanıyorum.

    Hemen yardımcı olayım. Değerlerin bir kısmı nettir diğer kısımları da ortalama olarak aldım.
    300$ önkayıt, 1500$ programın geri kalan ücreti, 500$ uçak bileti, 160$ vize görüşmesi ücreti, 35$ sevis ücreti, ilk 2 3 haftada para kazanmayacağını düşünerekten önerilen minimum 500$ harçlık. toplamı ise; 3000$.

    Gireceğin işle saatlik 9$'a anlaştığını varsayalım ve 1$'ı eyalet vergisi olarak kesilsin. Saatlik 8$'a çalışıyorsun. Haftalık minimum 32 saat çalışmak zorunda olduğunu düşünelim ki iş yerleri fazlasını çalıştırmıyorlarmış ne kadar overtime'a müsaade etseler bile. Yani sen haftada 256$ kazanacaksın ayda 1032$ yapar. Kalacak yere de 75$ verdiğini farz edelim haftalık, ayda 300$ da bu yapar. Seni yormadan şunu söyleyeyim cebine kalacak para düz olarak 730$.

    Gerisini sen hesapla artık ne kadar para kazanabilirsin
  7. #5
    Avatar Resmi
    JitanX
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    90
    Konu
    3
    Özgür hocam şurada haklı eyaletle durumun hiçbir alakası yok. Utah dediğin yer 219.887 km² bunun ne kadar büyük bir sayı olduğunun farkında mısın Türkiyenin çeyreğinden büyük. Bu kadar büyük bir yer nasıl genelleme yapabilirsiniz ki ..


    Ancak Gidip 2. iş bulabilirsen (ilki yetersiz kaldığı durumlarda) belki harcadığından fazlası kazanılabilir. Türkiye'de fiziksel güç gerektiren işler yapmadıysanız zorlanacaksınız da bunu unutmayın. 2. işi herkes kaldıramaz yada yüksek saatler çalışmayı.

    Ben kazandım hemde tek işle. Ama 100 kişiden biri için ancak geçerli bir durumdur. Belki daha da nadir. O yüzden bu hevesle gitmeyin.

    Üni okuyorum paraya ihtiyacım var ne demek .. Tamam eyvallah paraya ihtiyacın vardır eyvallah ama bu programa giden herkes üniversite öğrencisi
  8. #6
    Avatar Resmi
    watkenaydu
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    198
    Konu
    7
    Utah da ne cok para kazandiriyor merak ettim eger oyle bisey varsa bize isimizi gucumuzu oraya tasiyalim
  9. Wati para kazanmak icin gidicem
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular