Menu
  • 46591 Görüntülenme
  • 368 Cevaplar

  1. #151
    Avatar Resmi
    watkenaydu
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    198
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:198

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    yok yok yok bende yokum 20. gün daha bi 4 tane 20 deviririm gibime geliyo
  2. #152
    Avatar Resmi
    asdfghj
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    101
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:101

    Konu:0

    Beğeni:0

    Lokasyon:İSTANBUL

    watkenaydu Nickli Üyeden Alıntı

    yok yok yok bende yokum 20. gün daha bi 4 tane 20 deviririm gibime geliyo

    niye kasıyoruz ki? gidp bombalayalım hadi !
  3. #153
    Avatar Resmi
    trinidadtobago
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    140
    Konu
    11
    Üye Avatarı

    Mesaj:140

    Konu:11

    Beğeni:0

    Lokasyon:florida

    bugün 2. kere giden bi arkadaşa pembe kağıt vermişler, red verilenleri flnda görünce onlar için üzüldüm baya.
  4. #154
    Avatar Resmi
    asdfghj
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    101
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:101

    Konu:0

    Beğeni:0

    Lokasyon:İSTANBUL

    trinidadtobago Nickli Üyeden Alıntı

    bugün 2. kere giden bi arkadaşa pembe kağıt vermişler, red verilenleri flnda görünce onlar için üzüldüm baya.

    hadi ya ! ikinci kez gidilse belki yine pembe kağıt verilmez diye düşünüodum ben. Ne kadar uyuz bu konsolosluk ya nefret ediyorum!!!
  5. #155
    Avatar Resmi
    trinidadtobago
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    140
    Konu
    11
    Üye Avatarı

    Mesaj:140

    Konu:11

    Beğeni:0

    Lokasyon:florida

    aynen, bi adam daha önce güvenli bi şekilde giriş çıkış yaptıysa drop box bile oluyo 4. sınıf değilse, bu kadar kasmanın manası yok yani ztn %99 boşa çıkıyo isim taraması olayı.
  6. #156
    Avatar Resmi
    asdfghj
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    101
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:101

    Konu:0

    Beğeni:0

    Lokasyon:İSTANBUL

    trinidadtobago Nickli Üyeden Alıntı

    aynen, bi adam daha önce güvenli bi şekilde giriş çıkış yaptıysa drop box bile oluyo 4. sınıf değilse, bu kadar kasmanın manası yok yani ztn %99 boşa çıkıyo isim taraması olayı.

    sırf g.t korkusu işte bide "müslüman ülkesiniz-ortadoğudasınız" tarzında bi psikolojik baskı kurmaya çalışıyolar
  7. #157
    Avatar Resmi
    maçaası
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    184
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:184

    Konu:0

    Beğeni:0

    Lokasyon:izmir

    carsamba gunu arkadasım yanımda gırdı gorusmeye pembe kagıt verdıler ısım sorusturmasına takıldı.. bu sabah arama yaptılar ısım sorusturmasından basarıyla gectınız dıe...
  8. #158
    Avatar Resmi
    trinidadtobago
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    140
    Konu
    11
    Üye Avatarı

    Mesaj:140

    Konu:11

    Beğeni:0

    Lokasyon:florida

    vaay birgünlük isim soruşturması rekor heralde
  9. #159
    Avatar Resmi
    BishopSmiLe
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    1
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:1

    Konu:0

    Beğeni:0

    Lokasyon:Istanbul

    Benimde bugün açıklandı 6.haftada
  10. #160
    Avatar Resmi
    watkenaydu
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    198
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:198

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    BishopSmiLe Nickli Üyeden Alıntı

    Benimde bugün açıklandı 6.haftada

    darısı başımıza
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular