Menu
  1. #1
    Avatar Resmi
    emreekrem
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    400
    Konu
    31
    Üye Avatarı

    Mesaj:400

    Konu:31

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    arkdaşlar 22 martta vize görüşmem var istda ben ankaradayım saba 8 de görüşmem ve sabah erken kalkn uçak yok gece otobusle gıtsm çok bıtkın olurum orda kalma ımkanımda yok nasıl yapıyım bana bi yardım edin lütfen
  2. #2
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.415
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.415

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    sen niye ankarada girmiyosun???
  3. #3
    Avatar Resmi
    gökmenkaraaslan
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    66
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:66

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:adana

    bi gün önceden gidip bi otelde bi gece geçirebilirsin,ama bence bitkin olmazsın..
  4. #4
    Avatar Resmi
    sucre
    Efsane Watçı
    Mesaj
    1.088
    Konu
    34
    Üye Avatarı

    Mesaj:1.088

    Konu:34

    Beğeni:0

    Lokasyon:everywhere :)

    ben manısada okuyorum ve 24 ŞUBAT vize gorusmem vardı..23mart aksamı x otobus fırmasının arabasıyla manısadan 21.30 da yola cıktım..sabah 5.30 ta kavacıkta indim VE YINE AYNI x firmasının ücretsiz istinye servisi vardı ona bındım ve saat 6 da abd konsoloslugunun onundeydım 7.30 da ıse grsmeye gırdım..arastır ANKARA-İSTNBUL otobus fırmalarının ıstınyeye servısı vardır ..yapman gereken kavacıkta ınıp servıse bınmek.BİLETİ KESTIRIKEN ISTINYEYE SERVISINIZ VAR MI DIYE SOR BASARILAR.
    Konu sucre tarafından (03-08-2010 Saat 10:15 PM ) değiştirilmiştir.
    "20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain
  5. #5
    Avatar Resmi
    sucre
    Efsane Watçı
    Mesaj
    1.088
    Konu
    34
    Üye Avatarı

    Mesaj:1.088

    Konu:34

    Beğeni:0

    Lokasyon:everywhere :)

    gökmenkaraaslan Nickli Üyeden Alıntı

    bi gün önceden gidip bi otelde bi gece geçirebilirsin,ama bence bitkin olmazsın..

    bence de bıtkın olmazsın ben gece yolda gecırdım sabah ıstnbuldaydım ve gırdım grusmeye hıc yorgun hıssetmedım..üstelık manısa-ıstnbul 8 saat surdu
    Konu sucre tarafından (03-08-2010 Saat 10:07 PM ) değiştirilmiştir.
    "20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain
  6. #6
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.415
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.415

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    sucre hangi firma ?? sole kavacikta indirio? kamil abim alibeykoyde indiriyor sabah 6.45- 7 gibi servisler kalkiyor. 7 bucukta istinye de olunur...ordan da 5 dk yuruyeceksin o kdr..baska gidenler de anlatabilir..
  7. #7
    Avatar Resmi
    sucre
    Efsane Watçı
    Mesaj
    1.088
    Konu
    34
    Üye Avatarı

    Mesaj:1.088

    Konu:34

    Beğeni:0

    Lokasyon:everywhere :)

    ozgursum Nickli Üyeden Alıntı

    sucre hangi firma ?? Sole kavacikta indirio? Kamil abim alibeykoyde indiriyor sabah 6.45- 7 gibi servisler kalkiyor. 7 bucukta istinye de olunur...ordan da 5 dk yuruyeceksin o kdr..baska gidenler de anlatabilir..

    ya şimdi reklam olmasın ama nilüfer diye bir şirket ile manısadan istanbula geldım..kavacıkta ınıp nilüferin üretsiz istinyeyE servisine bindim..sabaH 6 ta abd konsoloslugunun onundeydım kımsecıkler yoktu :d...
    "20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain
  8. #8
    Avatar Resmi
    sucre
    Efsane Watçı
    Mesaj
    1.088
    Konu
    34
    Üye Avatarı

    Mesaj:1.088

    Konu:34

    Beğeni:0

    Lokasyon:everywhere :)

    sabah bi de trafik olmadıgı için kavacık-istinye abd knslsluk arası 13-14 dk sürmüştü sanırım
    "20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain
  9. #9
    Avatar Resmi
    emreekrem
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    400
    Konu
    31
    Üye Avatarı

    Mesaj:400

    Konu:31

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    valla 1 gün orda kalıyım desem fazla bılmıyorm ıst.en ıyısı o sanırım gece bınıp sabah orda olurum ordan bı sekılde bulurum ya zaten ıstınyeyı.ankara daha zor dedıler sırketımden ıngılızce bıraz problem benım ortalamam ıyı oldugu ıcın ıst daha ıyı olur dedıler o yuzden orda gırıyorum
  10. #10
    Avatar Resmi
    sucre
    Efsane Watçı
    Mesaj
    1.088
    Konu
    34
    Üye Avatarı

    Mesaj:1.088

    Konu:34

    Beğeni:0

    Lokasyon:everywhere :)

    PARDON BENIM GORUSMEM 24 ŞUBATTAYDI..YANLIS YAZMISIM 24 MART YAZMISIM :d
    "20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular