Menu
  • 9318 Görüntülenme
  • 134 Cevaplar

  1. #41
    Avatar Resmi
    neolim
    Uzman Watçı
    Mesaj
    278
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:278

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    yok şubatın 2-3. haftası arası demek istedim
  2. #42
    Avatar Resmi
    neolim
    Uzman Watçı
    Mesaj
    278
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:278

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    metilfenidat Nickli Üyeden Alıntı

    hangi şirket ?

    isim vermek doğru olur mu?(bilmediğimden soruyorum...)
  3. #43
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.415
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.415

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    kardesim yine garip sana soyledikleri yine 1 aylik donemi kapsar bi dusun 2 hafta 8 inde baslar yani sen vizene subatta gir dinleme onlari yine martta getirsinler o zmn yollar martta vizeyi alirsin..
  4. #44
    Avatar Resmi
    neolim
    Uzman Watçı
    Mesaj
    278
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:278

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    ozgursum Nickli Üyeden Alıntı

    kardesim yine garip sana soyledikleri yine 1 aylik donemi kapsar bi dusun 2 hafta 8 inde baslar yani sen vizene subatta gir dinleme onlari yine martta getirsinler o zmn yollar martta vizeyi alirsin..

    işte ds konusunu çok araştırdım.çevremden de çok sordum..kimsi çok önemli değil diyo.kimisi onsuz girme diyo..bide not ortalamam çok sınırda olur ingilizcemde öyle ahım şahım olmadığı için tedirgin oluyorum amerikaya gitmeyi çok istediğimden değil paramın yanacağndan bu tedirginlik
  5. #45
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.415
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.415

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    ds belgesiyle vize alman arasinda baglanti yok kim dediyse abartmis ... vize alanlarin
    %90 i ds siz girip aliolar
  6. #46
    Avatar Resmi
    neolim
    Uzman Watçı
    Mesaj
    278
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:278

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    ozgursum Nickli Üyeden Alıntı

    ds belgesiyle vize alman arasinda baglanti yok kim dediyse abartmis ... vize alanlarin
    %90 i ds siz girip aliolar

    onların bana söylediği şu.durumun kritik.zaten ds si gelmiş işe girmiş bi nebze olsun onlar için fikir değiştirmek için bi referans olabilir diyolar sadece....yoksa ds geldikten sonra kesin alırsın diyen olmadı şuana kadar zaten onun formülünü bi bulsam.... :P
  7. #47
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.415
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.415

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    hayir benim dedigim ds ile girsen de girmesen de vize icin baktiklari seyler farkli ama yine de sen bilirsin..
  8. #48
    Avatar Resmi
    neolim
    Uzman Watçı
    Mesaj
    278
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:278

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    ozgursum Nickli Üyeden Alıntı

    hayir benim dedigim ds ile girsen de girmesen de vize icin baktiklari seyler farkli ama yine de sen bilirsin..

    anladım ozgursum...çok teşekkür ederim yardımların için..en mantıklısı şimdiden girmek o zaman en yakın tarihe randevu isteyim ben en iyisi...ne olacaksa olsun bitsin
  9. #49
    Avatar Resmi
    starfire
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    231
    Konu
    3
    Üye Avatarı

    Mesaj:231

    Konu:3

    Beğeni:0

    Lokasyon:Istanbul

    Gecen sene mayısın 19unda görüşmeye girmiştim (ds ile) VE 1 hafta sonra pasaportum elime ulaştıgında 23 mayıs başlangıçlı vizem basılmıştı. Ben haziranda gittim gerçi ama bu sene şubatta görüşmeye girsem, martta ds yi yollasam ve inşallah vizem de nisanda elime ulaşsa, istediğim zaman abd'ye giriş yapabiliyor muyum? yani haziranı beklemeyip mayısta falan gitsem? yoksa iş başlama tarihim mi esas alınıyor vize tarihi yerine?
  10. #50
    Avatar Resmi
    deryakulu
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    63
    Konu
    6
    Üye Avatarı

    Mesaj:63

    Konu:6

    Beğeni:0

    Lokasyon:İSTANBUL

    selam arkadaşlar
    bende bu yaz için wat düşünüyorum. fakat abimin sabıka kaydı bulunmakta. sizce vizede şansım nedir? şansımı denemelimiyim? yardımcı olursanız sevinirim.. teşekkürler
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular